Translate

duminică, 21 septembrie 2014

Ce ar trebui sa intelegi!



Nu vreau un om care sa ma iubeasca doar pe mine. Vreau un om care sa le iubeasca pe toate cele ce ma compun.
Ar trebui sa intelegi ca faptul ca sunt o scorpie uneori  are la baza gandul ca te-as putea pierde ca prieten,ca fiinta draga ce imi esti!
Sa intelegi faptul ca daca nu te laud la alte persoane cand esti de fata este ca sa nu crezi ca sunt ca celelalte.
Sa sti ca pentru mine esti mult mai mult ca o cunostinta, un prieten de colectie sau de folosinta.
Sa intelegi ca  dupa masca de nesuferita care o afisez zi de zi, este o fiinta nobila care pentru un minut de atentie din partea ta si-ar schimba garderopa.
Sa intelegi ca tot timpul te-am avut in gand din ziua cand ne-am apropiat.
Sa intelegi ca nu stiu adeseori sa ma comport cu o persoana ca tine.
Sa intelegi ca nu imi plac persoanele arogante si laudarose dar sa mai sti ca narcisismul care te invaluie imi coloreaza viata.
Eu stiu ca tu nu intelegi ce vreau sa spun de multe ori, dar as dori sa intelegi ca nu sunt celelalte!
Ar trebui sa intelegi ca daca am fost cum am fost pana acum era ca sa ma observi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu