Translate

marți, 27 mai 2014

Pentru tine


    Unii inca cred ca in jurul lor se invarte lumea, eu insa am ales ca lumea mea sa graviteze in jurul unui om. Nu întotdeauna am făcut alegerile corecte. De multe ori mi-am oferit toată încrederea celor care m-au trădat, iubirea, celor care mă mințeau, iar ajutorul, celor care profitau. Cu tine tind sa cred ca nu am facut asta! Fa-ma te rog sa cred asta!
    Am un suras si un zambet ametitor  si tampit pe fata de la un timp. Asta se datoreaza prezentei tale in viata mea, prezenta fizica sau morala, prezenta care incet incet da dependenta.
   E încă bine, că la sfârșitul zilei pot să-mi așez capul pe umărul tău și să-i dau voie sufletului să plângă, să zbiere, să izbucnească înăuntrul meu și tu să crezi că-s doar obosită. Și nu, asta nu e minciună, nici egoism, nici răutate. Tu mă vindeci și mă înveți să iubesc din nou, și din nou, până când îmi voi da seama că tu vei fi singurul care va accepta întotdeauna să-mi repare sufletul stricat de alții.
    Colectionez in condeiul inimi saruturi tatuate de buzele tale catifelate. Ador sa ating stropul de maturitate de pe fata ta, sa vad acel zambet codit care  te da de gol ca esti bucuros cand ma vezi. Urasc vanitatea si egoismul cu care esti invaluit, sau poate nu e asa, dar fara oprire fiinta mea zbiara ca are nevoie de schimbare. Eu nu vreau sa te schimb, eu stiu ca nu am dreptul acesta si nu imi ascum nici puterea sa o fac. Nu vreau cuvinte sau lucruri pompoase, nu vreau perfectiune deoarece stiu ca la acest moment este imposibil, eu doresc lucruri simple, doresc intelegere, atasament, iubire si sinceritate.
      Iubeste-ma ca om, ca fiinta sau persoana, nu ma trata ca un obiect sau un motiv de distractie. Ofer multe, ofer ceea ce e mai tandru, firav si curajos pe lumea asta. Ofer sinceritate si devotament, am un strop de loialitate care inca este pentru tine. Capteaza-mi atentia cu lucruri inteligente si nu fi mincinos, eu stiu ca esti obisnuit cu cuvintele frumoase. NU am nevoie de multe dar am nevoie de tine, ca intreg. Urasc superficialul!
       Prefer sa fiu eu cea ciudata dintre toate, prefer sa nu ma iubesti dar nu concep ca tu sa ma uiti!
      Si iti spun un lucru dar sa nu il spui la nimeni! Iubesc sa iubesc si urasc sa urasc dar iubirea si ura mea pentru tine sunt infinite!
        Si daca lucrurile s-ar schimba atat am de spus:
      Voi fi singura persoana a carei pierdere ai s-o regreti, pentru ca m-ai indepartat de tine, fara sa stii ce pierzi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu