Translate

marți, 10 iunie 2014

Un tip de om




Sunt genul de om caruia ii place sa creada ca n`a pierdut nimic..sau ca a pierdut doar lucruri care nu i`au trebuit !
Ei vor să te schimbe, dar tu vrei să rămâi aşa cum eşti. De ce întodeauna oamenii ne găsesc defectele şi ne cer să ne schimbăm înainte să îşi găsească propriile defecte şi să încerce o schimbare ? Întodeauna a judeca pe cel de lângă tine e mai important decât să te judeci pe tine însuţi.
Observ tot mai des ca oamenii văd ceea ce sunt pregătiţi să vadă. 
Nu întind mâna pentru nimic şi nu cer lumii lucruri absurde, dar atâta timp cât eu sunt un om punctual, Am pretenţia ca aceia cu care-mi dau întâlnire să ajungă la timp. Dacă-mi ţin promisiunile, vreau ca şi alţii să şi le ţină, dacă-mi ceri să-ţi fiu loială şi fidelă, trebuie sa-mi fii, la rândul tău, exact la fel de loial şi de fidel.
Am in minte clar cuvintele ce mi le-ai rostit tare si raspicat :"Pentru a reusi, dorinta ta de a avea succes trebuie sa fie mai puternica decat teama de a nu reusi."
Cred în oameni. Dar nu în toţi. 
Cred în copii, în oamenii cu mulţi trandafiri adunaţi de-a lungul timpului, în oamenii care pot vorbi cu privirea.. şi mai cred în poeţi, pentru că ei ne povestesc inima, vântul şi stelele, iar inima, vântul şi stelele nu mint niciodată.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu