Translate

marți, 13 mai 2014

Astazi nu!



Ciudat dar, am observat ca dragostea se teme de incertitudine, totuşi creşte prin incertitudine şi dispare adesea din cauza certitudinii! 
Poate că nu mă crezi dar astăzi nu! Prefer să lenevesc pentru că nu, n-am chef de reproşuri, minciuni, greşeli. Astăzi nu, fără compromisuri, fără păreri de rău sau gânduri veştejite de trecerea timpului.
Nu vreau dimineti perfecte, niciodata nu am vrut, doresc dimineti in doi, unde timpul stagneaza iar  imperfectiunea se creaza.
Astazi nu, nu doresc sa sorb din vanitatea ta, ma dezgusta adeseori cum orgoliul tau este servit prea mult, prea gretos, fara niciun condiment.
Astazi nu aleg sa fiu o oarecare.....astazi las în urmă greşelile, las durerea şi regretul!  astazi tind sa cred ca sunt cea mai frumoasă, cea mai bună şi cea mai încrezătoare! De ce nu?!! Lucrurile mărunte afectează minţile mărunte. Aşa că aleg să fiu altfel!!
Astazi nu ma voi lasa tarata in mocirla, nu imi voi renega demnitatea oricat de mult as tine la tine.
Astazi nu imi schimb parerea de dragul oamenilor firavi.
Astazi nu renunt la visele mele pentru tine.
Astazi NU mai spun nu iubirii impartasite!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu