Translate

luni, 12 mai 2014

Ce-am invatat?





"Iubirea ne invata ca orice, chiar si infinitul se divide la doi"

Am invatat ca oricat de frumoasa ai fi, nu esti niciodata atat de buna pentru un barbat care nu stie sa iubesca si sa aprecieze o femeie.
Am inteles  cum cuvantul "pentru totdeauna" are o conotatie simbolica cand e impartit la doi.
Am inteles ca cel mai bun exemplu de iubire nu-l reprezinta Romeo si Julieta ci bunicii nostri care au ramas impreuna.
Am inteles ca singurele lucruri pe care le gresesti sunt lucrurile pe care ti-e frica sa le faci.
Am inteles ca cine iubeste cu adevarat  este capabil  sa simta si  sa traiasca fericirea fara al atinge pe celalalt.
Am inteles ca imperfectiunea este de durata si ca in fiecare dintre noi exista vesnicie.
Am invatat  ca doar atunci cand am dat drumul  lucrurilor care nu au meritat osteneala, am descoperit celelalte lucruri.
Am invatat ca "NU ar trebui sa renunti la omul care te iubeste pentru un om pe care il iubesti."
Am invatat ca intotdeauna vei avea de ales.
Am invatat ca oamenii cauta oamenii sau vorbele lor pentru a-si gasi linistea.
Am invatat ca dragoastea dureaza atata timp cat esti fidel.
Am invatat ca cei care nu se bucura de zambetul tau si nu-l apreciaza le poti intoarce spatele, il pot admira indelung.
Am invatat ca fiecare dintre noi am fost binecuvantati cu ambitie.
Am invatat ca singura persoana care te  poate salva din mocirla esti tu, cu putin ajutor divin.
Am invatat ca trecutul e trecut si ca viitorul conteaza.
Am invatat ca trebuie sa zambesc celor care ma critica si sa traiesc cu cei carora le pasa.
Am invatat ca oricat de bine ai face un lucru, mereu vor fi oameni care vor vorbi.
Am invatat ca lucurile spirituale sunt mai de pret decat cele materiale.
Am invatat ca, cateodata nu insemnam nimic pentru o persoana pentru care ne-am putea da si viata.
Am invatat ca fiecare clipa este o comoara si trebuie pretuita!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu